Φιντείας

Κομίζω γλαύκα εις Αθήνας... Carry coals to Newcastle...

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Ένα ερώτημα

Σήμερα θα μεταφέρω το ερώτημα που μου έθεσε, με αγωνία, μία φίλη.

Μπορεί το θέμα να θεωρηθεί κάπως..."πιασάρικο", για να θυμηθώ τον φίλο Glenn.
Επειδή όμως οι ανθρώπινες αγωνίες δεν χωρίζονται σε πιασάρικες και μη, αλλά στο αν υπάρχουν και μόνο, ανεβάζω το ερώτημα στο blog.

Λοιπόν η φίλη Α. μου έθεσε το εξής:

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες πάνω σε ένα θέμα που με απασχολεί "ρατσισμός για τις χωρισμένες γυναίκες με παιδιά". Μια κοινή μας φίλη μου μετέφερε τη γνώμη ενός "κυρίου" που της είπε ότι για να κάνει κάποιος σχέση ή γάμο με γυναίκα χωρισμένη με παιδιά θα πρέπει να είναι ή μαλάκας ή γέρος. Θα θελα ν' ακούσω σχόλια ή μάλλον τη γνώμη κυρίως αντρών και να ναι ειλικρινείς με όση ειλικρίνεια χαρίζει το διαδίκτυο μέσω της ανωνυμίας, δηλαδή αυτοί θα έκαναν σχέση με μια 40αρα χωρισμένη με παιδιά; ή μπορεί να τη σέβονται και να την συμπονούν για τον αγώνα της και την αξιοπρέπεια της αλλά από μακριά, "τζιζ, καίει!". Θέλω να αντιμετωπίσω την πραγματικότητα όπως είναι.

Όπως καταλαβαίνετε, συμφωνεί κι η ίδια για μια δικτυακή συζήτηση, με την προϋπόθεση της ανωνυμίας.

Να πω ότι εγώ πιστεύω ότι έως της τελευταίας αναπνοής ένας άνθρωπος δεν πρέπει να επιτρέπει στον εαυτό του την οποιαδήποτε καταδικαστική πινακίδα και την παράδοση των όπλων.
Το πιστεύω για όλους, μόνο που όλοι δεν το πιστεύουν για τον εαυτό τους.
Οι απόψεις μου δεν βρήκαν και μεγάλη απήχηση. Το αίτημα της φίλης είναι η πραγματικότητα.
Τέλος, να πω ότι η σχέση μου με την εν λόγω είναι καθαρά φιλικές και δεν εμπλέκονται οι επαγγελματικές ιδιότητες κανενός.

Ελπίζουμε σε μια καλή ανταπόκριση.

35 Comments:

Blogger apousia said...

Καλησπέρα Φιντεία,μετά από καιρό στο ''σπίτι'' σου.

Το είδα το ερώτημα και στο blog της φίλης artanis.
Mα όπως είπες,άντρες θα ήταν σωστότερο να απαντήσουν..
Ας δούμε τη δική τους ''οπτική'' και επανερχόμαστε...

7:18 μ.μ.  
Blogger apousia said...

''Μα όπως είπες,άντρες θα ήταν σωστότερο να απαντήσουν''

να διαβαστεί χωρίς το ''μα όπως είπες''

7:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε νομιζω οτι αξιζει να ασχολουμαστε με ρατσιστες φαλλοκρατες.
Τωρα θα μου πειτε και ποιος σου λεει οτι ειναι μειοψηφια; Εδω αλλα κι αλλα ακουμε. Τι να πω; Θα ειναι καλο οι γυναικες στην εν λογω κατασταση να μην ασχολουνται καν με τετοιους τυπους. Η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι αυτοι οι κομπλεξικοι κρετινοι φαινονται απο μακρυα. Απλα προσοχη. Δεν ειναι ολα μαυρα εκει εξω!

7:56 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Δεν μου είναι ακατανόητη η στάση αυτή. Μπορεί ο άλλος να μην θέλει παιδιά για να μην φορτωθεί τις έγνοιες, οπότε να μην θέλει και τα παιδιά της χωρισμένης άρα και την ίδια. Εαν ηθελημένα δεν έχεις κάνει παιδιά σε πιο νεαρή ηλικία, οπότε έχεις συνηθίσει σε πιο ξέγνοιαστη ζωή, είναι δυνατόν να ξετρελαθείς σε πιο προχωρημένη ηλικία με τα κάπως μεγάλα παιδιά ενός άλλου και να αναθεωρήσεις; Ή μπορεί να μην θέλει να τρώει στη μάπα τον πρώην σύζυγο ή κάτι άλλο.

Για να το θέσω και αλλιώς, πλεονεκτεί σε κάτι μια γυναίκα με παιδί σε σχέση με μια χωρίς παιδί;

Εσείς που δεν είστε "ρατσιστές" και "φαλλοκράτες" δεν θα λαμβάνατε καθόλου υπ' όψιν την ύπαρξη παιδιών και τις σχετικές λεπτομέρειες (ηλικίες, αριθμός, πιθανά προβλήματα);

Στα λόγια όλοι αλτρουιστές και καλοί είμαστε.

9:35 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Δεν υπάρχουν απαντήσεις γενικής χρήσεως στο ερώτημα αυτό.
Οισχέσεις των ανθρώπων εξαρτώνται από τα άτομα και τον χαρακτήρα που έχουν διαμορφώσει.
Η ύπαρξη των παιδιών σε άλλους μπορεί να είναι ευλογία και σε άλλους αιτία απομάκρυνσης.

1:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα ηθελα να θέσω και το αντιστροφο ερώτημα "αντρας, 40αρης, χωρισμένος με τρία παιδιά που θέλει να είναι κοντά τους και όχι να τα "παρατήσει" κατα τη συνήθεια πολλών" πώς το βλέπουν οι γυναίκες? θα επηρεάζονταν απ αυτό για να κάνουν σχέση μαζί του δηλ "να τρων στη μάπα" τα παιδιά και τα προβλήματα τους ή την πρώην?

7:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου Φιντεία γειά χαρά.

Νομίζω πως δεν μιλάμε για "ρατσιστές" και "φαλλοκράτες", όσο για απλή ιδιοτέλεια και αναισθησία...

Το θέμα των παιδιών δέν υφίστατε άν υπάρχει αγάπη. Είναι προαποφασισμένη ήττα το να βλέπει τον εαυτό της ώς άνθρωπο με "προβληματικά μπαγκάζια". Άν είναι χαλαρή στα πρώτα βήματα μιάς νέας σχέσης και δεν προσπαθεί να λύσει το "πρόβλημα" της (κακώς που αρχίζει να το νιώθει έτσι) με βιαστικές πιέσεις για γάμο ή για ανάλογη δέσμευση, τότε θα έχει κάνει το πρώτο βήμα πρός την ευτυχία...

Το μόνο που πρέπει να την νοιάζει είναι το να δημιουργηθεί ένας δεσμός με βάση την αγάπη... Απο εκεί και πέρα το "πρόβλημα" των παιδιών αυτομάτως δεν θα είναι πρόβλημα... Και φυσικά δεν πρέπει να παραδοθεί στο σκεπτικό του "Αφού έχω παιδιά, κανείς δεν θα με πλησιάσει ώστε να βρώ αυτή την αγάπη". Αυτό είναι εντελώς τραγικό... Δεν είμαστε όλοι οι άντρες φωτοτυπία...

Τέλος, καλό θα ήταν να έβγαζε απο την ζωή της τον φίλο που της πέταξε αυτήν την τόσο "γλυκιά" ατάκα... Θέλει χοντρές φάπες...

10:32 μ.μ.  
Blogger glenn said...

Δεν ξέρω τι θα έκανα. Αλλά έχω φίλο που παντρεύτηκε μεγαλύτερή του γυναίκα, χωρισμένη με δύο παιδιά, και δεν είναι ούτε γέρος ούτε το άλλο :-)

10:25 π.μ.  
Blogger houlia said...

Δεν είναι ρατσισμός αγαπητή φίλη. Συμφεροντολογισμός είναι. Και ποια σχέση δεν είναι έτσι; Και οι των καλύτερων προϋποθέσεων: Ιδανικά σχετιζόμενες ηλικίες, no kids, έρωτας κλπ. Κανείς μας δεν εξαιρείται απ αυτήν την προαιώνια αρχή.

Μπορεί τώρα το "κόλλημα" να είναι τα παιδιά...αύριο ή χτες θα ήταν μια σχέση από ωφέλεια. Καλύτερο; Δε νομίζω. Γιατί ακριβώς επειδή έχεις παιδιά, θα έχεις πλέον ανάγκη μια πιο αληθινή και δοτική σχέση.
Είναι σημαντικό μερικές φορές απλά να υπομένεις στη αναμονή. Κάτι που αξίζει (αν είναι να ρθει ε να ρθει) ακόμα κι αν δε σκοντάψει ποτέ στο δρόμο σου:)... Ξέρεις ότι υπάρχουν πάντοτε εκείνοι που σου αναλογούν...Σου εύχομαι να τους συναντήσεις. Η υπομονή πάντως είναι ούτως ή άλλως προϋπόθεση ζωής. Μην την ξορκίζεις.
Με αγάπη...στη φίλη του Φειδία:)

10:52 π.μ.  
Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas) said...

Κατ’ αρχήν υπάρχει το θέμα της ηλικίας. Με ή χωρίς παιδιά. Όσες φίλες & γνωστές μου έμειναν μόνες μετά τα 30κάτι, δυσκολεύονται πάρα πολύ να βρουν σύντροφο. Ένα θέμα είναι, ότι μειώνονται σημαντικά οι κοινωνικές επαφές, όπου μπορείς να γνωρίσεις κάποιον, διότι οι γύρω κάνουν οικογένεια και κλείνονται. Επίσης, με την ηλικία ανεβαίνουν κι οι απαιτήσεις, αλλά και οι ιδιοτροπίες. Οι γυναίκες απορρίπτουν διάφορους, που δεν θα απέρριπταν στα 20, γιατί π.χ. είναι «ξυπόλυτοι», αδημιούργητοι, ρεμάλια κλπ. Άσε, που άντρας μόνος του μετά τα 35κάτι είναι πράγματι συχνά προβληματικός. Και οι μη προβληματικοί ψάχνουν για πιτσιρίκα-κουκλάρα να κάνουν μαζί της παιδιά. Μας μένουν λίγες επιλογές λοιπόν: άντρες, που να μην είναι προβληματικοί, να είναι οικονομικά τουλάχιστον ψιλοφτιαγμένοι, να έχουν σοβαρό σκοπό, να αγαπάνε τα παιδιά και δη των άλλων και να είναι και εγκεφαλικοί τύποι, ώστε ν’ αγαπήσουν τη γυναίκα, όχι για το έξω, αλλά για το μέσα της. Μμμμμ, δύσκολα τα πράγματα, δεν βρίσκετε;

2:17 μ.μ.  
Blogger kyriaz said...

Αν πρόκειται για αληθινό έρωτα-και όποιος έχει ερωτευτεί,το γνωρίζει-δε μετράει ούτε η οικογενειακή κατάσταση,ούτε η ηλικία ούτε τίποτε άλλο.Αρκεί να βλέπεις στα μάτια τον άνθρωπό σου και να βλέπεις πόσο ηδονικά πνίγεται το είδωλό σου μέσα τους...

5:03 μ.μ.  
Blogger Artanis said...

Αγαπητέ kyriaz, νομίζω ότι έδωσες ρέστα! Συμφωνώ απολύτως!

Αλλά, να κάνω μία διευκρίνηση.
Η απάντησή μου, blog μου, ήταν ότι με πιάνουν γέλια σε τέτοιες καταστάσεις.
Κι εξηγώ το γιατί.

Μου φαίνεται εξαιρετικά παράλογο, όταν ερωτεύεσαι κάποιον, να κοιτάς μόνο εκείνον και όχι όλη του τη ζωή. Μια γυναίκα με παιδιά, ένας άντρας με παιδιά, με σκυλιά, με γατιά, με σόι ή χωρίς, βάλτε ό,τι θέλετε στην εικόνα.

Βεβαίως, το δεδομένο απ' όπου ξεκινώ είναι ότι αναφέρομαι σε ανθρώπους, που δεν κυνηγούν τις σταθερές στη ζωή τους, ως αυτοσκοπό. Οικογένεια, παιδιά, δουλειά στο δημόσιο, εξοχικό, καλό αυτοκίνητο, όλα σε τάξη και ασφάλεια.
Όλα τα παραπάνω είναι υπέροχα και είναι όμορφο να τα θέλουμε. Αυτό θα έλειπε!
Αλλά για να τα αποκτήσουμε δεν είναι απαραίτητες οι συνιστώσες.
Μπορεί κάποιος να έχει οικογένεια με 10 παιδιά από τους τρεις προηγούμενους γάμους του καθενός, 5 σκυλιά και 3 γάτες, άλλα 2 παιδιά που έκαναν μαζί, 2 πολυμορφικά αυτοκίνητα για να χωρούν όλοι και ένα υπέροχο σπίτι, δουλειές και ζωή. Και άριστες σχέσεις με τους πρώην συντρόφους. Υπερβολικό το παράδειγμα; Είναι πραγματικό. Και όχι δεν είναι πλούσιοι...

Τέλος, αν ήμουν μητέρα ή πατέρας και χωρισμένη/ος, ο τελευταίος άντρας ή γυναίκα που θα ήθελα στο πλευρό μου,θα ήταν κάποιος που θα λατρεύει τα παιδιά μου. Και να τα λατρεύει, όχι επειδή είναι παιδιά μου, αλλά για αυτό που θα είναι ως χαρακτήρες.

Αντιλήψεις, σαν αυτή που περιγράφετε, μου φαίνονται αστείες.
Και αρκετά οικείες, αλλά δεν είναι του παρόντος.
Μπορεί να γίνουν επικίνδυνες, αλλά εξαρτάται από το πόσο σοβαρά τις λαμβάνουμε.

Και φυσικά, όλα ξεκινούν από εδώ:
Θέλω να παντρευτώ για να παντρευτώ ή επειδή είμαι ερωτευμένη/ος και θέλω να ζήσω όλη μου τη ζωή με ΑΥΤΟΝ τον άνθρωπο. Και όλα της/του τα μπαγκάζια.
Αν είναι το πρώτο....ε, τότε είμαι άξια/ος της μοίρας μου.

12:18 π.μ.  
Blogger Ggian said...

Καλησπέρα Φιντεία,

το θέμα μας δεν είναι καθόλου εύκολο. Οι παράμετροι που πρέπει - για μένα τουλάχιστον- είναι πολλοί. Πολύ γρήγορα και πρόχειρα αναφέρω τις εξής παραμέτρους:
1. Πόσων ετών παιδιά.
2. Για τι σχέση μιλάμε; Σκοπός ο γάμος, μέχρις τέλους της ζωής μας ή για να περάσουμε καλά;
3. Ο άντρας έχει προηγούμενους γάμους, έχει ο ίδιος παιδιά;
4. Θέλει το ζευγάρι και παιδί από αυτή τη σχέση;
5. Τι σχέση υπάρχει με τον πρώην σύζυγο - βιολογικό πατέρα;

Όπως βλέπεις, αν κάτσω και το σκεφτώ λίγο παραπάνω, θα βρω και άλλες παραμέτρους οι οποίες θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη. Και επειδή δεν πιστεύω στην κεραυνοβόλα αγάπη, αλλά αντίθετα πιστεύω ότι η αγάπη είναι σαν ένα ευαίσθητο λουλούδι, που θέλει περιποίηση, φροντίδα καθημερινή, ώστε σιγά σιγά να πιάσει ρίζες βαθιές και να γίνει δέντρο ολόκληρο, θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός σε μια τέτοια σχέση. Όχι πως δεν μπορεί να πετύχει. Αλλοίμονο. Απλά βλέπω πολλά αγκάθια, θα οποία μπορεί να αποβούν μοιραία για τη σχέση.

Και για να προβληματιστούμε λίγο παραπάνω, να θέσω και εγώ ένα ερώτημα στους άνδρες της παρέας:
Σε ποια περίπτωση θα είχαμε τις περισσότερες επιφυλάξεις στο να δημιουργήσουμε μια σχέση, με μια 40άρα με παιδιά χωρισμένη ή με μια χήρα με παιδιά;

Εγώ προκαταβολικά σας λέω, πως οι επιφυλάξεις μου θα ήταν πάρα πολύ λιγότερες στην περίπτωση της χήρας.

12:19 π.μ.  
Blogger Finteias said...

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή.
Εγώ, όπως είπα, τοποθετήθηκα απ' την αρχή πάνω στο θέμα.
Ελπίζω κάτι να βγει από τα δικά σας σχόλια.

10:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φίλε μου συμμετέχω στη συζήτηση για άλλη μια φορά καθυστερημένα. Συμφωνώ απολύτως με τον Tolisbak και θεωρώ τον εαυτό μου ρεαλιστή, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα να χαρακτηριστώ φαλλοκράτης.
Το παράδειγμα του Artanis με τις τρεις γυναίκες τα 18 παιδιά τα 12 χάμστερ, 2 τζιπάκια και 4 πολυμορφικά σε ποιο σημείο ακριβώς εξυμνεί το θεσμό της οικογένειας???
Τη γνώμη των παιδιών, που είναι άλλωστε άμεσα ενδιαφερόμενα, ενδιαφέρθηκε κανείς να τη μάθει? Δεν το αποκλείω, αλλά αμφιβάλλω αν είναι πρώτη προτεραιότητά τους να αποκαταστήσουν τη μάνα τους??

Εν κατακλείδει, εύχομαι για όλους μας να έχουμε κάνει ή να κάνουμε τις σωστές επιλογές και να μη φτάνουμε σε αυτό το σημείο.
Και ο έρωτας άνευ όρων (ο δήθεν αληθινός που δε μετράει περιβάλλον κλπ κλπ) έχει ημερομηνία λήξης.

Αυτά...

3:01 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ rio

I visited your blog, in return.

Your Template gains attention.

I wish you big hello from Greece!

5:26 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ costoleole

Η γνώμη των παιδιών είναι όντως μείζον ζήτημα. Νομίζω ότι δύσκολα θα βρούμε απάντηση κι αν την βρούμε θα προέρχεται κυρίως από τους μεγάλους.
Αυτό είναι σημαντικό.

5:29 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Αγαπητό Cosmopolitan,
Είμαι χωρισμένη σαραντάρα με παιδιά και δεν μπορώ να σταυρώσω άντρα. Τι να κάνω;

3:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια σου ρε Ζαφείρη

3:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι άντρας (!) και έχω κάνει δύο (2) σχέσεις (η μία καλή) με χωρισμένες-με-παιδιά...

4:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μετά απο καιρό ανοιξα το κομπιούτερ λόγω επισκευων στο σπίτι. Νομίζω ότι τελικά καταλήγουμε ότι είναι πολύ δύσκολο να κάνει μια χωρισμένη με παιδιά σχέση. Κι εγώ χωρισμένη είμαι και το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό. Με τόσα διαζύγια που βγαίνουν τα τελευταία χρόνια πλέον οι χωρισμένες με παιδιά αποτελούν μια ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων με "ειδικές ανάγκες" και "ειδική" αντιμετώπιση. Κι εγώ δεν πιστεύω στον κεραυνοβόλο έρωτα και δεν τον εμπιστεύομαι ούτε πιστεύω σε ονειρικές-ιδανικές καταστάσεις. Πραγματικά νιώθω άδικο για όλες τις χωρισμένες να στερούνται το δικαίωμα της επιλογής δηλ. κάποια στιγμή ο σύζυγος αποφασίζει ότι οι ευθυνες των παιδιών του τού πεφτουν βαρειές και αποφασίζει να φύγει για να κάνει ανέμελη ζωή και επιβάλει στη γυναίκα μια πραγματικότητα που δεν διάλεξε, να μεγαλώσει μόνη της τα παιδιά της, γιατί ακόμη κι αν δημιουργήσει σχέση κανείς δεν θα μοιραστεί μαζί της τις ευθύνες και τα προβλήματα των παιδιών της, να φέρει εις πέρας οικονομικά προβλήματα και ταυτόχρονα να μην ξεχάσει και το κομμάτι "γυναίκα". Πραγματικά πολύ δύσκολα αλλά όλες αυτές οι γυναίκες που πραγματικά γίνονται θυσία και πληρώνουν το "λάθος" δύο ανθρώπων και καθε μέρα αγωνίζονται με χίλια δυο πράγματα, θα πρεπε να αντιμετωπίζονται σαν ατομα με πολλές και πολύπλοκες συνισταμένες? Ολες αυτές οι γυναίκες περνούν στην αφάνεια γιατί δεν κάνουν σημαία τον πόνο τους αλλά πόση αξιοπρέπεια έχει μια γυναίκα που δεν "κλαίγεται" και συνεχίζει μόνη της τον αγώνα? Γιατί τετοιοι άνθρωποι να ζουν και να γερνούν μόνοι τους? Γι αυτούς τους λόγους που αναφέρατε οι περισσότερες χωρισμένες δεν ξαναπαντρεύονται ενώ σχεςδόν "ΟΛΟΙ" οι χωρισμένοι άντρες ξαναπαντρεύονται. Τα παιδιά σας βεβαιώνω αν ερωτηθούν θα πουν ότι θέλουν να βλέπουν τη μητέρα τους χαμογελαστή μ' ένα σύντροφο δίπλα της γιατί όσο μεγαλώνουν καταλαβαίνουν και τα ίδια τη σημασία του συντρόφου. Απλώς οι κοινωνίες πλέον κυνηγούν τα εύκολα, ακόμη κι αν μεσα στο βούρκο υπάρχουν τα μαργαριτάρια ελάχιστοι θα βουτήξουν εκεί τα χερια τους. Αξίες? Ηθική? Αγώνας? Συνείδηση? Ολα έχουν αλλοτριωθεί. Διάβασα πρόσφατα ότι η φιλοσοφία του υπέρτατου καθήκοντος πέρασε και τώρα όλη αναζητούμε μια light φιλοσοφία προσαρμοσμένη στις ανάγκες μας. Να αναφωνήσω λοιπόν " ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ?"

2:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γειά σας! Συμφωνώ 100% με την Ευφροσύνη. Είμαι μια επίσημα χωρισμένη μητέρα εδώ και ένα χρόνο και ΞΕΡΩ. Is there anybody out there? Είναι μια παρηγοριά ότι κάποιοι άντρες ενδιαφέρθηκαν να απαντήσουν στο θέμα. Λίγες μέρες μετά το διαζύγιό μου μου λέει ένας χωρισμένος 40+ (που οι 2 του κόρες μεγαλώνουν με τη μαμά του και την αδερφή του)"ξέρεις εγώ δεν βγαίνω με χωρισμένες και χήρες".
Είμαι όμορφη, γλυκιά, έξυπνη και ναι θα λιώσω μέσα σε αυτό το κορμί γιατί δεν υπάρχει άντρας όπως εγώ το εννοώ. Αγαπώ τη 17χρονή κόρη μου και αγαπώ και σέβομαι τον εαυτό μου. Επιλέγω τη μοναξιά.

10:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η τελευταια κυρια εχει καποιο ψυχολογικο προβλημα...

4:21 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

DYSKOLH EROTHSH ME AKOMA POIO DYSKOLH APANTHSH.
TA PERISOTERA SXOLIA KATI PROSFEROYN EKTO APO TIS ATAKES PERI RATSISMOY???? KAI ENA SXOLIO POY ELEGE ,"άντρας μόνος του μετά τα 35κάτι είναι πράγματι συχνά προβληματικός.",TI PINEIS KORITSI MOY??
TELOS PANTON, H SXESH ME MIA GYNAIKA XORISMENH ME PAIDIA EINAI DYSKOLH KAI GIA TIS DYO PLEYRES.H XORISMENH ME PAIDIA SIGOYRA EXEI PERISOTERES KAI DIAFORETIKES APAITHSEIS OS PROS TON ANDRA, APO OTI 8A EIXE AN HTAN MIKROTERH KAI XORIS PAIDIA. SIGOYRA EPIDIOKEI KALH OIKONOMIKH KATASTASH,NA EXOYN STO MYALO TOYS SOBARO SKOPO"GAMO DHLADH",NA EXOYN THN DIA8ESH NA AGAPHSOYN TA PAIDIA THS, KAI TA TYXON PROBLHMATA TOYS, SAN NA HTAN DIKA TOY, NA MPEI DHLADH SE ENAN ROLO "APO THN MESH TOY ERGOY". AYTO DEN KSERO POSO EYKOLO EINAI GIA KAPOION ANDRA.
APO THN ALLH O ANDRAS SKEFTETAI SIGOYRA OTI O APOTEROS SKOPOS THS XORISMENHS GYNAIKAS, EINAI O GAMOS, KATI POY DEN PAIZEI SIGOYRA STHN SXESH TOY ME OPOIADHPOTE ALLH GYNAIKA H OPOIA DEN EXEI PAIDIA.
AYTO APO MONO TOY EINAI ARNHTIKO GIA NA SYNAPSEIS SXESH.(MHN TO PAREKSHGHSETE ALLA AYTH EINAI H ALH8EIA KAI DEN EXEI KAMOIA SXESH ME ANORIMOTHTA).
EPISHS H YPARKSH PAIDION BAZEI PERIORISMOYS SE ARKETES, KATASTASEIS POY 8ELEIS H PREPEI NA PERASEIS MESA SE MIA SXESH.
SIGOYRA MEGALO ROLO PAIZEI KAI H HLIKIA TON PAIDION(MHN TA KSEXNAME), GIA TO POS 8A DOYN TON "ANTIKATASTATH " TOY MPAMPA.
MPORO NA GRAPSO POLLA AKOMA ALLA DEN NOMIZO OTI EXEI NOHMA.
SIGOYRA YPARXOYN POLLES APANTHSEIS POY EXOYN NA KANOYN ME TIS IDIAITEROTHTES TOY/THS KA8E XORISMENHS/OY KAI TOY KA8E YPOPSIFIOY/AS GIA SYNAPSI SXESHS MAZI TOYS.

TELOS 8A EPREPE NA ANAFEROYME, AN KAI EINAI ARKETA SKLHRO, TA LA8H POY KANOYME OLOI MAS PRIN PANTREYTOYME, STHN EPILOGH TOY SYNTROFOY MAS.
LA8H POY PREPEI NA TA PLHROSOYME, AKOMA KAI AN TO TIMHMA EINAI NA MEGALOSEIS MONH/OS SOY TA PAIDIA SOY.
ZHSTE THN ZOH OPOS ERXETAI.
THAT'S LIFE.

7:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΕΙΜΑΙ 21..ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ..ΕΤΩΝ 42..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ..ΝΑ ΒΓΑΙΝΑΜΕ..ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ..ΑΝ Κ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ..ΗΘΕΛΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ..ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΙ..ΤΙ Κ ΑΝ ΕΙΜΑΙ 21..ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕ..ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΩ ΕΓΩ..ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ..ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΗΛΙΚΙΑ!

8:06 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ Ανώνυμος

Αν και το ερώτημα δεν είναι δικό μου, ωστόσο αυτό που θα έλεγα στο σχόλιό σου είναι ότι η ζωή είναι μπροστά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ηλικίας.
Στα 21 και στα 41 καλό είναι να μην αφήνουμε το παρελθόν να λερώνει το μέλλον.

11:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν παιδιά .
'Εχω σχέση με μια 40 ετων γυναίκα με δυο παιδια. Ειμαι 30 και ανυπαντρος. Μεχρι στιγμης τα πάμε πολύ καλά. Αλλά για γάμο δεν ξέρω......Την αγαπάω αλλά πάλι πως θα το παρουν οι γονεις μου. Τι θα γίνει με τα παιδιά της? Το ενα με συμπαθει βεβαια αλλα .......
Δυσκολη η απόφαση.........

6:33 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

Ανώνυμε

δεν ξέρω πώς έφτασες σε τόσο παλιό post.

Πάντως από ό,τι βλέπω κι εσύ αφήνεις το ερώτημα να παραμείνει ερώτημα.

Ούτε εγώ μπορώ να δώσω μια πλήρη απάντηση.

Γειά χαρά.

9:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα. Διαβάζω τα σχόλια σας και βλέπω ότι οι απόψεις διίστανται λογικό το βλέπω:) έκανα μια σχέση με γυναίκα χωρισμένη με 2 παιδιά (8 και 11 τώρα). Το θέμα είναι ότι χωρίσαμε πρόσφατα μετά από 5 χρόνια, γιατί εκείνη τα ήθελε όλα έτοιμα χωρίς μοίρασμα ευθυνών, όπως πιστεύω ότι θα πρέπει να είναι. Με τα παιδιά οι σχέση μου είναι άριστη και παραμένει. Λέγοντας αυτό θέλω να πω ότι δεν διαφέρει το αν έχει παιδιά ή όχι αλλά πάνω απ' όλα μετράει η σοβαρότητα του όλου θέματος και ειδικά όταν υπάρχουν παιδιά τα οποία δεν φταίνε σε καμία περίπτωση για τις περιπέτειες που τα εμπλέκουν.

12:01 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ Ανώνυμος

..."τα ήθελε όλα έτοιμα χωρίς μοίρασμα ευθυνών."

Και μόνο μ' αυτό που λες φαίνεται ότι μια τέτοια συμπεριφορά θα οδηγήσει στο τέλος είτε υπάρχουν παιδιά είτε όχι.
Επομένως δεν είναι κατ' ανάγκην τα παιδιά το πρόβλημα.

Μου αρέσει η τοποθέτησή σου.

Άλλωστε, αν το μόνο πρόβλημα για την επιτυχία ενός γάμου ήταν η ύπαρξη ή μη παιδιών από προηγούμενο γάμο, τότε όσοι παντρεύονται για πρώτη φορά δεν θα έπρεπε να χωρίσουν ποτέ.

Γειά σου κι ευχαριστώ για την επίσκεψη.
Τελικά αυτό το θέμα είχε μεγάλη επισκεψιμότητα.

4:18 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Καλησπερα σε ολους, ψαχνοντας στο διαδικτυο για απαντησεις πανω στο θεμα, επεσα φυσικα και πανω εδω.
Να πω πως ειμαι 40 ετων με 2 παιδια ηλικιας 17 και 15. Εχω χωρισει απο το 2009 και το 2011 εκανα σχεση με καποιον 5 χρονια μικροτερο μου (τωρα είναι 35).
Εκεινος εμενε και μενει με την μαμα του μια κτητικη γυναικα που κανει τα παντα ώστε να μπαινει αναμεσα μας και να δημιουργει τσακωμους .Στο σπιτι του παντα θα φαμε μαζι της, θα παμε βολτα θα κατσουν διπλα διπλα και εγω απεναντι ,θα πρεπει να περναμε γενικα χρονο μαζι της και όταν δεν θα ειμαστε στο σπιτι του αλλα στο σπιτι μου, θα του τηλεφωνει και 2 και 3 φορες την μερα για να της περιγραψει τι καναμε η τι θα κανουμε, εχει φτασει στο σημειο να το παιζει αρρωστη για να τον γυρισει πισω και πολλα αλλα ακομα.
Στο σπιτι μου, που είναι αυτά τα “εμποδια” που λενε οι περισσοτεροι αντρες , ποτε δεν εχουμε φαει ολοι μαζι, ποτε δεν βγηκαμε εξω, ποτε δεν τα πηραμε διακοπες το καλοκαιρι ουτε καν για μπανιο και πολλα αλλα , αυτά τα “εμποδια” λοιπον ποτε δεν παραπονεθηκαν και φυσικα δεν μπηκαν στην μεση.
Πριν μια εβδομαδα καναμε μια συζητηση πανω σε αυτά τα θεματα εγω του ειπα πως εχουν τα πραγματα και πως μετα από 4 χρονια σχεσης εχω την απαιτηση να ξερω τι ειμαι στην ζωη του ,η απαντηση ηταν, μια απλη σχεση και πως τα παιδια μου είναι κατι που δεν μπορει να καταπιει και φυσικα πως δεν μπορει να προχωρισει την σχεση μας ενώ εγω δεχομουν την μητερα του στη ζωη μας με τον ορο πως θα ειμαστε στην ζωη του ισες.
Συνεχιζω μαζι του,μονο που τωρα τον βλεπω εγω σαν μια απλη σχεση επεσε στα ματια μου και εχασε την θεση του στη ζωη μου και τωρα τον ενοχλει.
Αυτό που καταλαβα εγω από την ζωη μου μεχρι τωρα είναι πως ολοι μας το παρελθον μας το εχουμε και στο παρον αλλα και στο μελλον μας ειτε αυτό είναι παιδια, μανα, χομπι (κυνηγι,ψαρεμα,αυτοκινητα) ολοι όταν θα γνωρισουμε αυτόν-ην και νιωσουμε πως είναι ο ανθρωπος μας θα τομ/την δεχτουμε όπως είναι γιατι τα προτερηματα υπερτερουν των μειονεκτηματων του/της.
Ολοι μας εχουμε κατι η καποιον τριτο να μπαινει αναμεσα μας εφοσον του το επιτρεψουμε.
Ας κοιταμε τον ανθρωπο μας στα ματια και να βλεπουμε την δυναμη που αντλουμε μεσα από αυτά και όχι πισω από την πλατη του και το φορτιο που εχει γιατι αυτό θα παραμεινει δικο του αν δεν ζητηθει να το μοιραστει.
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα εχω αγανακτησει πια με την φραση χωρισμενη με παιδια!

2:20 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Sex and the city.
Αυτα ειναι τα πρωτυπα.
Οι γυναικες γενικα θελουν ασφαλεια κσι εναν συντροφο δυνατο (βλεπε dna) οπως ολσ τα θηλαστικα.Τωρα μια γυναικα χωρισμενη με παιδια ριναι ευκολο να συναψει σχεση σν δεν αποκοπει κοινωνικα πραγμα που αν συμβει ο μοναδικος λογος ειναι οτι τα πσιδια εχουν μεγαλωσει ή ειναι σντικοινωνικη.Επισης καθοριστικος παραγωντας ειναι τα βιωματα του καθενως και το status ζωης.
Πρωδοπικσ η πρωην γυναικα μου προχωρησε σχετικα γρηγορα αφου α) ειναι εισωδηματιας
Β)τα εξοδα του σπιτιου καλυπτωνται σπο εμενα σε ποσοστο 70% Γ)τα παιδια επελεξαν να ζησουν τον περισοτερο χρονο μαζι μου.
Κοινως καθε ανθρωπος κρι σχεση ειναι διαφορετικη.
Σπο πρωσοπικη αποψη ολα εχουν να κανουν με το οικονομικο αυτο μπωρει να ακουγεται καπως αλλα παιδια πιστεψετε με ειναι η μοναδικη αληθεια .
When the money talks

2:47 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παντρεύτηκα μια κοπέλα χωρισμένη με παιδι. Η κοπέλα είναι 26 χρόνων και εγώ 33. Πίστευα ότι όλα θα ήταν ρόδινα με υπομονή αγάπη αφοσίωση και έρωτα. Έπεσα οικτρά έξω. Έχω πάει για μάρτυρας στα αλλεπαληλα δικαστήρια με τον πρώην που δεν δίνει διατροφη, αντιστοιχα η σύζυγος μου δεν δίνει το παιδί. Έχω φάει μια περιουσία σε δικηγόρους και συνεχίζω να πληρώνω σπασμένα άλλων διότι η σύζυγος μου δεν έχει εισοδηεισο και δεν μπορώ να την αφήσω αβοηθητη.Το ιδιόκτητο σπίτι μου έχει γίνει κέντρο διερχομένων από δικαστικούς κλητηρες, τον πρώην της και τον πατέρα του δηλ τον παππού του τέκνου διότι έχει και εκείνος δικαίωμα εποικινωνιας. Έχω χάσει τον ύπνο μου έχω χάσει την ζωη μου ολόκληρη. Δουλεύω 15 ώρες την ημέρα για να μπορώ να πληρώσω τα προς το ζην της συζύγου και του τέκνου της, τους δικηγόρους και τα δικαστήρια, τα έξοδα του σπιτιού και δεν μου φτάνουν κι όλας. Έχω χάσει τον ύπνο μου, έχω χάσει την ζωή μου ολοκληρη, καταστράφηκα. Όλοι εσείς οι ρομαντικοί που τραγουδατε έξω από τον χορό μπορώ να σας εγγυηθω ότι αν τα ζήσετε όλα αυτά η αυτοκτονία θα φαντάζει ως λογική λύση στο μυαλό σας.δεν μπορώ ούτε να χωρίσω διότι αφ' ενος είναι εγγυος και αφ' εταίρου αν την αφήσω και εγώ πάει, χάθηκε και αυτήν και το παιδί. Δεν έχουν τίποτα σε αυτόν τον κόσμο. Θα με ρωτήσετε γιατί την παντρεύτηκες τότε; Την αγάπησα την ερωτεύτηκα, μου υποσχόταν ότι όλα θα ήταν τελεια να μην ανησυχώ και μέσα μου ήθελα να κάνω και μια καλή πράξη σε μια κοπέλα που στάθηκε τόσο άτυχη στην ζωή της. Πλέον πιστεύω ότι έιμαι ένας ζωντανός νεκρός. Έχω χάσει την ζωή μου ολοκληρη και δεν ξέρω τι να κάνω ειλικρινά

1:34 π.μ.  
Blogger Finteias said...

Ανώνυμε επισκέπτεσαι μια παλιά ανάρτηση και δύσκολα θα βρεις απαντήσεις από πολλούς.
Κατανοώ τα λεγόμενά σου. Χρειάζεσαι ή πολύ δραστικές και καινοτόμες λύσεις ή την υπομονή για τα επόμενα χρόνια, τουλάχιστον.

1:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μακάρι αν όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι αντρες-άνθρωποι να λειτουργούσαν έτσι..Δεν πιστεύω ότι είναι προσωπική ήττα γτ όλοι μας θεωρούν ως κάποιο μέσο ψυχαγωγίας προσωπικής κ ιδίως σαρκικης..τραγικό..

4:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home