Φιντείας

Κομίζω γλαύκα εις Αθήνας... Carry coals to Newcastle...

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece

Σάββατο, Ιανουαρίου 20, 2007

New Blogger

Ο New blogger της Google έχει γεροντικές παραξενιές.
Ξεχνάει ονόματα (Nick names).
Δεν βλέπει καλά τα avatars.
Μπερδεύει τους σχολιαστές και τους θεωρεί ανώνυμους.
Ξεχνάει τη μητρική του γλώσσα και εκφράζεται ακατανόητα.
...και διάφορα άλλα.

Ανοϊκή συνδρομή;

Ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο.
Δεν βλέπω να έχουμε και δικαίωμα επιστροφής.

Τέλος πάντων, όσοι προχωρήσανε στην "αναβάθμιση" του blog τους θα καταλάβουν τι εννοώ (τα λέω κάπως μεταφορικά).
Οι υπόλοιποι καλύτερα να καθίσουν στο παλιό γνώριμο και σταθερό έδαφος και ας περιμένουν μέχρι ο σεισμογενής τόπος ν' αποκτήσει μια σταθερότητα.
Κοινώς, αφήστε το blog όπως είναι.

Επειδή τα είπα κάπως συμπυκνωμένα και μεταφορικά, όσοι θέλετε να δείτε μια εκτενή αναφορά στο θέμα του Blogger Beta που έπαψε να είναι Beta δείτε το σχετικό post του Mickey Nightmare.

Καλώς να ξημερώσει.

7 Comments:

Blogger apousia said...

Φιντεία,εσύ τα ανοϊκά σύνδρομα,πρέπει λόγω ειδικότητας να τα αντιμετωπίζεις αποτελεσματικά.

Λοιπόν!

Θέλω το avatar μου!
Θέλω το avatar μου!

(Οι διπλές φράσεις είναι όπως οι διπλές και...πενταπλές φορές που έρχονται τα σχόλια)

Καλό απόγευμα φίλε μου!

3:21 μ.μ.  
Blogger apousia said...

Όλα εντάξει λοιπόν!

Εύχομαι να σε χρειάζομαι μόνο για τέτοιου είδους άνοιες...

3:23 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ apousia

Γειά σου Απουσία με το ωραίο σου χιούμορ!

Να είσαι καλά.

3:37 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Τσα!
Τα αβατάρια επανακάμπτουν,τα κινέζικα των παλαιών σχολίων δυστυχώς είναι μη αναστρέψιμα...κατά τα άλλα καλά.

2:24 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ An-Lu

Mη αναστρέψιμα ε;

Αυτό με στενοχωρεί, αλλά τώρα το τολμήσαμε.

7:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια σου,Φιντεία!Είμαι η παλιά georgia m. - νυν gitsaki από το μπλόγκ του ΝΔ.Σε διάβασα εκεί σήμερα,ένα σχόλιό σου,και θυμήθηκα τον παλιό καιρό που συμμετείχαμε(εμείς και κάποιοι άλλοι)πιο ενεργά.Πέρασα να σου πω ένα απλό "γεια" - δεν ήθελα να το κάνω από εκεί για να μη χαλάσω τη συνοχή των σχολίων και εκληφθεί το σχόλιό μου ως περιττό ή άσχετο.Μου άρεσε πάντα η εικόνα που έχεις,το avatar εννοώ.

gitsakichan.blogspot.com

8:16 μ.μ.  
Blogger Finteias said...

@ gitsaki

Πρώην georgia m γειά σου.

Θυμάμαι κι εγώ τους καιρούς που είχαμε συχνή συμμετοχή στο blog του ΝΔ.

Θυμάμαι, επίσης, ότι κι εσύ είχες ένα avatar που ταυτιζόταν με κάποιες θέσεις σου.

Σ' ευχαριστώ για τον χαιρετισμό και σου τον ανταποδίδω.

8:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home